5. prosince 2014

Bioderma Sébium Hydra

Čaute lidi :))
Taky Vás tak naštvalo, že sníh vydržel jen 2 dny ? -.- Už jsem se těšila, že napadne kupa sněhu a bude ta krásná pravá zima, ale na ni si budeme muset ještě chvíli počkat. Dnes tu mám pro Vás nachystanou recenzi na tento krémík na obličej od Biodermy (ano, Biodermu mám hodně ráda :o) ). Je totiž určený pro mastnou až smíšenou pokožku a dodává potřebnou hydrataci (např. po dermatologické léčbě). Jásala jsem, že něco takového existuje, navíc probíhá akce v lékárnách 1+1 zdarma, takže máte 2 krémy za 299,-, což je dost dobré. 


Obal zavání klasickou lékárnou, ale pěkný detail je matná tubička. Víčko lze dobře odšroubovat, dávkování je v pořádku. Tady nelze nic vytknout. 


Konzistence je taková trochu vodovější, takže to není nic pro sušenky. Protože ty potřebují něco hutnějšího a víc hydratačního, a tento krém to tak napůl splňuje. Na střední část obličeje je úplně top, protože mi zbytečně nemastí pokožku, ale na bocích obličeje se mi začaly dělat taková suchá místa a tady na to už bohužel nestačí (i přesto, že to na obale slibuje), takže musím na to místečko použít něco hutnějšího. Používám ho pouze ráno na vyčištěnou pleť. Ale oceňuji, že si poradí i s tou necitlivější pletí, protože nejsem po něm rudá jako rajče. Je bez parabenů a hypoalergení. 


Vůně je velmi zvláštní, neevokuje mi vůbec lékárnu, ale nějakou pánskou vůni.

Složení:



Jsem i docela ráda, že jsem využila této akce, 2 balení si nechám spíš na jaro a léto, protože v tomto období mi bude sedět perfektně :). 

2 komentáře:

  1. Snad někdy vyzkouším nějaký krém od Biodermy :) Zatím jsem zkoušela jenom červenou micelárku a pár vzorečků, krém vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, Bioderma je podle mě jedna z nejlepších značek, co se týče pleti ;)

      Vymazat