25. listopadu 2014

Dermacol micelární voda

Pěkný den přeji :)
Pomalu se začínám prokousávat k pečující kosmetice od Dermacolu. Někde v minulých článcích jste si mohly počíst o dvoufázovém odličovači, který je bezvadný. Jak mi sedla tato micelárka ?? 


Oficiální popis: 

Detoxikační a ochranná micelární voda bohatá na přírodní antioxidanty a vitaminy důkladně odstraňuje nečistoty a odličuje i voděodolný make-up. Neobsahuje alkohol a parabeny.  

Složení: 


Něco k obalu - klasicky plastový s oddělatelným víčkem, produktu nevyteče zbytečně moc najednou a pěkná barva (jo růžová, to může být). Řeknu to jednoduše, když jsem prošla kolem regálu s odličovači, tato micelárka mi padla hned do oka a navíc byla poslední. 


Vůně je neobvyklá, na to, že je to micelárka. Většina takovýchto vodiček je bez parfemace, ale tahle voní svěže po okurkách. Až mě překvapilo, že mi na obličeji vůně nevadí, protože jsem zvyklá si na obličej plácat věci bez parfemace.

Pod detoxikací a ochranou si představuji, že micelárka by měla pleť chránit před vnějšími nečistotami a zároveň vyživovat pleť. Pořád nevím, co si mám o ní myslet, protože v průběhu používání se mi na obličeji začala objevovat suchá místa. Ale asi to nedávám na vinu ji, je to nejspíš tím, že mám atopický ekzém a nově se mi začali objevovat suchá místa na čele a okolo obočí... Používám ji pouze na dočištění obličeje, protože jsem si oblíbila odličování na mokro. Kolikrát se divím, kolik toho dokáže vytáhnout. Na oči bych ji nepoužívala, protože si tím akorát podráždíte oční okolí. Pro mě je to průměrná micelárka a zkoušela jsem daleko lepší. 


8 komentářů:

  1. Měla jsem jinou od Dermacolu a byla vážně příšerná, bohužel. Neodličovala a navíc vysušovala, takž bych se ani nedivila, kdybys ta suchá místa měla kvůli ní. Dermacol by se měl držet spíše dekorativky, protože pleťovka mu podle mě moc nejde :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale odličovač byl super, ale aspoň vím, že už do ní znova nejdu :)

      Vymazat
  2. Nedávno jsem se poohlížela po micelárce, a tak nějak jsem tápala, pořád netuším, jakou značku vyzkoušet. Teď mám od Yves Rocher, neříkám, že mi nevyhovuje, ale ráda bych zkusila jinou. A jelikož se s průměrem nespokojím, jsem ráda, že díky tvému článku vím, že od Dermacolu nekupovat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději bych zvolila nějakou z lékárny a nebo Boujois ;)

      Vymazat
  3. skusenosti s nou nemam :) pokiaľ chceš budem rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o českú verziu Wreck this journal :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. tuto som neskusala ale micelarky mam inak velmi rada :)

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky celkem v oblibě, pleť dočistí vcelku rychle :)

      Vymazat
  5. S touto micelárkou jsem také spokojená nebyla a znovu si ji určitě nekoupím.

    OdpovědětVymazat