16. října 2014

Rimmel Stay matte báze

Pěkný den přeji ! :)
Dnes bych Vám chtěla dát tip hlavně pro ty z Vás, kteří máte mastnější pleť nebo Vám makeup nevydrží dlouho na pleti. Bázi byla jako dárek k časopisu Elle, ale lze ji normálně koupit v drogeriích asi za 130,-. Jako první pozitivum je její obsah - 30 ml ! Báze stačí dát opravdu maličko, takže Vám vydrží opravdu dlouho (dala jsem půlku kamarádce :D ).


 Složení: není to žádná sláva, co ? Silikony se to jen hemží, ale to je věčný základ pro bázi.


 Milé překvapení mě dostalo při nanášení - není to taková ta klasická silikonová hmota, ale krémová kašička. Bázi lze použít samostatně, pod makeup nebo na makeup. Mám vyzkoušeno pouze s korektorem a pudrem.


Po nanesení musím chvilinku počkat, než si báze ,sedne' a udělá matný a hladký základ.  Póry jsou méně výraznější, neucpává je. Větší vrásky tato báze nezahladí. Ale já jsem si ji oblíbila z jednoho prostého důvodu - dokáže mi kontrolovat maz, který se mi během dne vytvoří. Prostě už  kolikrát se mi stalo, že po hodině od nanesení pudru jsem byla nechutně mastná (normálně ze mě teklo, jak kdybych za sebou měla namáhavou fyzickou aktivitu). Pleť mi s touto věcičkou vydrží v normálním stavu tak 6 hodin, pak už báze začne propouštět menší lesk (ale takový ten zdravě vypadající lesk). A večer při odličování jsem měla rozhodně co odličovat. :)


Závěrem bych chtěla říct, že jsem konečně objevila kouzlo bází a staly se mojí každodenní rutinou. A neobjevily se mi pupínky navíc, za což jsem ráda.

5 komentářů:

  1. Báze je opravdu skvělá! Já mám spíše normální pleť, ale během dne se mi některé místa na pleti mastí a tato báze proti té mastnotě fakt pomáhá! Mě vydrží pleť mastná déle, asi takových 9 hodin. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jednou moc díky, že ji můžu vyzkoušet díky tobě! :)

      Vymazat
    2. To jsem moc ráda, že Ti vyhovuje :)

      Vymazat
  2. To zní fakt dobře! :) Dlouho hledám nějakou bázi, která by mi neucpala póry, ale dokázala udržet moji pleť nemastnou po alespoň čas, kdy jsem ve škole a tohle vypadá na ideálního adepta :) Jen počkat na akci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel má často akce -25%, tak určitě neváhej a ber :)

    OdpovědětVymazat