11. října 2014

Astor Seduction Codes No.2 řasenka

Hezký večer přeji ! :)
Asi v půlce srpna do našich drogérií dorazila pokračovatelka řasenky No.1 (která má zlatý obal). Tato mě zaujala především obalem, který je růžový a má takový prošívaný vzor a jsou tam detaily krajky. No prostě, co jiného si přát. Ale tímto můj kladný názor končí.


Kartáček má sloužit k natočení řas a dodat objem. Musím podotknout, že kartáček má neforemní velikost oproti mému oku a špatně se s sním dostává ke krajním řasám. Pokaždé se mi stalo, že jsem měla řasenku opatlanou všude okolo očního okolí.

 Kartáček má tvar jakoby vějíře.


S výsledkem nejsem spokojená, nějaké to natočení se koná, ale řasy jsou docela slepené. Musím vždy přidat linku nebo stíny, protože se mi oko zdá takové mdlé a nevýrazné. A to rozhodně není podle mých představ v pořádku. Je to možná tím, že řasenka je hodně mokrá a na kartáčku ulpívá přebytečné množství barvy. Budu jí muset nechat ležet na dně v šuplíčku. Samozřejmě není problém vzít starý kartáček od řasenky a řasy pročesat, ale kdo má na to ráno čas. Navíc v dnešní době je na výběr tolik druhů řasenek a nemusí mi každá druhá vyhovovat.

 Vlevo 1 vrstva, vpravo 2 vrstvy.



4 komentáře:

  1. Uvažovala jsem jestli tuhle řasenku vyzkoušet, když mi No.1 vyhovuje, ale moc mě neláká... Jak čtu, tak je hodně mokrá i jednička byla, ale teď se to dá, pořád ráno ale kartáček trochu otírám o hrdlo řasenky, aby mi neslepila řasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si myslela, že bude jiná než ostatní řasenky od Astoru, které mi moc nesedly :(

      Vymazat
  2. Vyzerá celkom dobre. :)
    Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou , a bola by som rada, keby si sa stala aj ty mojou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už jsem se přidala :) a děkuji za odběr :)

      Vymazat