14. října 2014

DM BOX ! :) aneb překvapení či zklamání ?

Čaute lidi ! :))
Konečně jsem se dočkala a včera jsem si byla společně s kamarádkou vyzvednout můj první dm box, který se mi podařilo vyhrát na facebookových stránkách dm drogerie. Za box jsem platila 149,- (upřímně, je divné platit za výhru) a měli by tam být produkty v hodnotě 600,-.

Nejprve se vyjádřím ke krabičce. V úvodním dopise psali, že to má být podzimní edice. No nevím, jak je to u Vás, ale hráškově zelená patří spíše k jarním barvám. Uvnitř je puntikatý potisk. Mi to nijak nevadí, aspoň to vynahradili hnědým papírem a zlatou stuhou. Ale nejvíc jsem ráda za to, že tam nedali jakési nastříhané papírky. Aspoň jsem nic nemusela uklízet :).





Celkově se v boxu nachází 10 plných produktů a 2 vzorky, za 149,- dosti dobré.

  • Adidas sprchový gel (mléko+med) - sprcháč pošlu dál, protože musím mít spešl kvůli atopickému ekzému, ale tato vůně mi na podzim/zimu sedí.
  • Dove tělové mléko Purely pampering (pistácie) - zase produkt musím poslat dál, tentokrát mě to opravdu mrzí, protože značka Dove je fakt suprová.
  • Glisskur Hyaluron šampon (na posílení vlasů) - taky poputuje dál kvůli atopickému ekzému, který mám v hlavě. Kdybych používala normální šampony z drogerie, tak tento mě nijak neoslovuje.
  • Mr. Musle kapse na všestranný úklid - určitě je doma využiju na vytírání podlahy. 
  • L'oréal Revitalift Magic blur cream (vzorek) - sice je tam napsáno ,, Revitalift'', ale i tak ho chci vyzkoušet. Dnes jsem si dala trošičku na vyčištěnou pleť jako bázi a zatím skvělé, neskutečně vyhladí pleť a jemné vrásky a redukuje maz během dne. Má to konzistenci takové bílé kašičky, takže pro nepříznivce extra silikonové a klouzavé konzistence to bude to pravé ořechové. Samozřejmě složení je narváno silikony. 
  • Balea denní krém proti vráskám - k pleťové kosmetice Balea nemám moc důvěrný vztah a toto není nic pro mě, takže pápá. 
  • Tetesept sůl do koupele Kokosmilch - určitě si ji hodlám někdy nasypat do koupele, prtože ta nádherná kokosová vůně jde cítit i přes sáček. Nebo ji nechám jen tak na vaně a kdo bude mít chuť si ji přidat do koupele, tak ať si udělá radost. 
  • Ambipur svíčka Apple and Spices - OMG :D ! Ta vůně je neskutečná. Ale s těžkým srdcem ji asi dám někomu na Vánoce, protože mi tu zbývá ještě spoustu jiných svíček na podpal. 
  • Aquafresh pasta - ta se doma vždy hodí, co ? :)
  • Kotex tampony (vzorek  2 ks) - to se taky hodí.
  • Maybelline Babylips (odstín Cherry me) - a tento balzámek jsem přesně tipovala pro obsah tohoto boxu :D. Jsem ráda za barevnou variantu a tato červená se mi zdá o mnoho lepší, než baby růžová Pink punch, kterou mám už nějaký ten pátek doma.
  • Dm mintové třešňové bonbonky - už jsem je snědla a byly moc dobré. A ten obal mi přijde roztomilý. 
Upřímně, jsem docela zklamaná, že tam nebyla žádná dekorativka (vzorek Blur creamu a Babylips jsou tak na rozhraní s pečující kosmetikou). Ale drogerie nabízí široký sortiment a tak nemůžu očekávat, že narve do boxu jen dekorativku (třeba řasenka by mě potěšila).

1 komentář: