15. srpna 2014

Alverde Colorful pardise jungle fever bronzer a barva na rty

Ahoj všem ! :)
Dlouho jsem se neozvala a další 2 týdny se ještě neozvu, protože odjíždím si konečně pořádně užít prázdniny k moři. Ale tento článek jsem chtěla vydat ještě před dovčou, protože produkty této nové limitky se ve stojanech příliš neohřejou. Minulý týden několik blogerek dostalo balíček plný produktů z této limitky a u některých z nich probíhá giveaway, ale já to nevydržela a hned ve středu (poprvé tam dali stojan limitky) jsem musela jít na čumendu a odnesla jsem si tyto 2 kousky. Navíc Alverde je přírodní a veganská kosmetika :).


Alverde bronzer



No, nenazvala bych to úplně bronzer, ale jako multifunkční líčidlo, protože v 1 produktu máte 6 barev a z toho se dá vytvořit mnoho kombinací. Obsahuje malé zlaté třpytečky, které na tváři nejsou moc vidět a během dne opadávají. Samotný produkt má velmi dobrou výdrž, večer mám co odličovat. Pigmentace je střední, ale jak po produktu přejedete štětcem, tak mám co oklepávat, protože jinak vám zůstane na tváři nevzhledný hnědý flek. Navíc je produkt uložen v bytelném balení a je ho 23g, což je dvojnásobek běžných pudrových produktů. Cena 170,- je velmi příznivá za tak obřího mazlíka. Produkt mohu v klidu doporučit, pokud jste na tvářenky a bronzery ujeté jako já :). V dm mají dokonce i velký tester, tak nebudete kupovat zajíce v pytli. Akorát by mohlo někomu vadit, že víčko nejde otevřít o 180', ale jen do půlky.


Alverde barva na rty


Myslím, že má barvy na rty Alverde ve stálém sortimentu, ale v jiných odstínech a v ne tak pěkném balení. Na tubičce jsou vystouplé detaily zebřích pruhů. Velmi zajímavá je konzistence, připomíná mi Apocalips od Rimmel. Třeba tento od Catrice je hodně tekutý. Na rtech je mi Alverde velmi příjemný, nelepí a nevysušuje. Nejvíc mě zarazila pigmentace, takovou pigmentovanou věc na rty ve své sbírce jsem doposud neměla. A výdrž je skvělá, 1,5 hodinky se chová jako lesk, pak tato vrstva zmizí a mám pěkně nastainované rty na pár dalších hodin. Za 99,- je to skvělý produkt, akorát si musíte vyhrát s přesností aplikace. Jo a málem bych zapomněla na odstín, 10 Exotic Coral. Bohužel barva na fotce není tak výrazná a krásná, jako ve skutečnosti.


Viděli jste už tuto limitku? Zaujalo Vás něco ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat