1. července 2014

Vyprázdněno - Červen 2014

Čauky mňauky holky ! :)

Ve školách už odzvonilo a všem oficiálně začaly letní prázdniny. Minulý týden jsem skoro vůbec nepřispívala (za to se hluboce omlouvám -.-), ale kvůli opravám jsme skončili o pár dní dříve a to víte, nikde nebylo tolik lidí, takže v obchodech a na horách to byla úplná paráda. Tento týden mi ježdění po výletech skončilo, nastupuji totiž na úplně svoji  první brigádu (jsem docela zvědavá). Ale už konec vyřečňování a jdeme na to ( a všimly jste si, že je půlka roku za námi :D ).

Vlasy
  • Aussie Mega shampoo- první vypotřebovaný šampon této značky, o kterém jsem psala tady. Na obale je napsáno, že je vhodný pro každodenní mytí hlavy, což bych nedoporučovala. Podle mého názoru je vhodné ho použít max. 2x do týdne, protože mi ke konci vysušoval pokožku hlavy. Koupila jsem ho v dm za 149,-.
  • Schauma suchý šampon- o tomto oblíbenci jsem se už několikrát zmiňovala, samostatná recenze tu. Seženete ho v drogériích a v některých hypermarketech za cca 100,-.

Pleť
  • SynCare nicream- tato značka není moc známá a nepatří k těm nejlevnějším. Cena je okolo 500,- a krém mi vydržel půl roku při každodenním používáním (hlavně ráno). Můžete se o něm dozvědět více v recenzi. Nevím, jestli si ho znova koupím, protože jsem našla krém, který je za třetinovou cenu (dozvíte se o něm později) :).
  • L'oréal jemný odličovač očí- NIKDY si nekupte tuto sra*ku ! Nechci nějak odsuzovat značku L'oréal, protože mají velmi povedené výrobky, ale toto je velký přešlap. Oční makeup neodličuje, ale rozmazává okolo a oční okolí mě po jeho použití pálilo jako čert. Díkybohu, že jsem ho dostala jako dárek k nákupu řasenky. V koši udělá mnohem víc užitku :D.
  • Garnier odličovací mléko(RECENZE)- je vhodný na odličování celé pleti, ale používala jsem ho pouze na oči. Celkem mi vyhovovalo, ale chci vyzkoušet i jiné odličovače. Cena se pohybuje v rozmezí 89-129,-.
  • Differine krém- seženete ho pouze na předpis u kožní a moc mi pomohl v boji s akné. 

Tělo
  • Balea sada sprchový gel+tělové mléko- o této limitce s roztomilými obaly jsem psala tady. Sprcháč ok, tělové mléko nicmoc. Koupeno v dm za 90,-.
  • Avon naturals tělový sprej (vůně meruňka s bambuckým máslem a pomeranč s kořením)- tyto spreje se staly takovou legendou pro značku Avon, protože je měli v katalogu jako jedni z prvních. Meruňková vůně byla docela sladká a na léto se velmi hodila. Pomeranč s kořením voněly jako Vánoce. Tuto vůni jsem nepoužívala na sebe, ale jako osvěžovač vzduchu pro naladění vánoční atmosféry :). Nevím, zda lze tyto vůně sehnat, vůně se stále obměňují. Jsou k sehnání v katalogu Avon za cca 50-80,-.

Dekorativní kosmetika
  • NYC pudr (odstín 702 Naturally Beige)- tento pudřík je docela profláknutý v blogovém světě a tak není divu, že jsem ho musela vyzkoušet :). Balení by mohlo být o něco lepší a pudr mi vydržel půl roku. Určitě ho vyzkoušejte a uvidíte, jestli ho budete milovat nebo nesnášet. Doma už mi leží druhé balení, protože za 89,- nemá konkurenci a dá se koupit v Rossmannovi.
  • Maybelline Master precise linky- v článku jsem je označila za použitelné, ale ani ne po 2 měsících používání se hrot ohobloval a ve špičce už není žádná barva. Normálně vyschly potvory ! A to jsem je zkoušela několikrát sklepávat. Za 189,- bych očekávala více. Fixu seženete v drogériích, kde se nachází stojan Maybelline. 
Tato fotka musela být na jiném podkladu, protože na tom černo-šedém výrobky nevynikly :).

Myslím, že se mi tu toho sešlo o něco více než v jiných Vyprázdněno. :) A co Vy, měli jste také vyšší spotřebu výrobků nebo jste to flákaly ? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat