12. července 2014

Maybelline Fit me ! korektor

Zdravím všechny ! :) konečně jsem se dokopala k napsání článku, protože práce je fakt vyčerpávající a já příjdu domů a můžu jít spát :D. Mám pocit, že na tomto blogu snad nebyla žádná recenze korektoru a tak to musím honem napravit, protože tenhle mazlík by vám ve vaší sbírce neměl chybět.


Množství: 6.8 ml
Za kolik a kde koupit: Pořídila jsem za 159,- v drogerii Rossmann.

Obal: Nejspíš se Maybelline inspirovala u Narsu, protože jejich vyhlášený korektor má velmi podobný obal. Akorát se mi nelíbí výdrž nápisů na obale, protože ho mám ani ne měsíc a už některé písmenka nejdou vidět.


Aplikátor: Klasický houbičkový jako u lesků na rty.



Odstín: Vybrala jsem si 10, ale pozor při výběru, škála odstínu nejde po sobě od nejsvětlejší po nejtmavší, odstín 15 je světlejší, ale pro bledulky to nebude.

Na ruce se může zdát tmavý, ale obličej mám tmavší než ruce :).

Konzistence: Je o něco tekutější než Affinitone (další slavný korektor od Maybelline. který mi vyhovuje svým světlým odstínem na zimu, ale na jaře začal být na mě dost světlý) a vyhovuje mi hlavně na kruhy pod očima, protože nevysušuje a má dostačující krytí ( na kruhy tolik netrpím). Ale na zbytek obličeje (který mám mastnější) už mi moc nesedí, na pupínky mám raději něco hutnějšího. A ještě jedna velká výhoda-nezalézá do vrásek. Jupí !



Výdrž: Pod očima mi po zapudrování drží od rána do večera, protože oční okolí mám sušší než zbytek obličeje. Na obličeji mi vydrží 6 hodin.

Korektor můžu doporučit všem, kteří nepotřebují velké krytí a hledají něco lehčího na léto. :)


Vyhovují vám korektory od Maybelline ? :)

1 komentář: