31. července 2014

Cetaphill hydratační krém na obličej

Krásný den všem ! :)
Už nějaký ten týden používám tento krém, který je populární u amerických youtuberek. Jsem moc ráda, že je k dostání u nás ve vybraných lékárnách aspoň tato malá verze. Můžete si k tomu dokoupit do sady jemnou čistící emulzi a tělové mléko. :) Asi budu za blázna, když na mastnější pleť používám něco s nápisem Hydratační, ale čtěte dále a dozvite se víc.


Množství: 50 g
Za kolik a kde koupit: Kupovala jsem ho v lékárně za cca 150,-. Ale dá se určitě někde na amerických stránkách sehnat mnohem levněji a ve větším balení ( 453 g stoji cca 300,-).

Obal: Není ošklivý, ale není nijak načančaný. Prostě bílá lékárenská klasika. Je na šroubovací víčko, takze při cestování nehrozí pohroma. :)  Vyhovuje mi i velikost balení, která je vhodná na cesty. Krém jde ze začátku snadno vymačkávat, pak už to jde hůře (na konci budu muset tubičku rozstřihnout).

Oficiální popis+složení:


Konzistence: Je tak akorát, krém není ani moc hutný ani tekutý. Roztírá se celkem dobře, vstřebá se do 5 minut, je vhodný pod makeup, protože není mastný jako sádloPleť se trochu leskne, ale to spraví pudr.


Jak jsem s ním spokojená: Jelikož teď trpím na ekzém a moje pokožka na celém těle je hodně citlivá, tak jsem nadšená. Navíc nezhoršuje stav pleti, zdá se mi teď taková zdravější. Je bez parfemace, sice ve složení je nějaký ten paraben, ale na pleti mi to nic nezpůsobuje. Krém bych určitě doporučila odzkoušet, jestli máte nesnášenlivou pleť jako já a nechcete utrácet majlant. :) Doporučila bych ho i na sušší pleť.

Zkoušely jste krémy od lékárenských značek? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat