8. července 2014

Carmex balzám na rty

Pěkný den všem ! :)
Ano, o tomto legendárním balzámu jste už slyšely mnohokrát, ale o něm prostě nedá nic nezmínit.

Množství: 4.9 ml
Za kolik a kde koupit: Tuto vanilkovou verzi jsem sehnala v Polsku, jinak ostatní verze se dají koupit např. tady.


Složení: více info zde



Jak jsem s ním spokojená: Recenze opravdu nelžou, vážně dá i ty nejpopraskanější rty dopořádku. Nedoporučuji pro ty, kteří nemají rádi výraznou mentolovou vůni a pocit brnění na rtech. Mi to nevadí, aspoň cítím, že balzám něco na těch rtech dělá. Na léto se velmi hodí, protože má SPF 15 (věřte mi, spálené rty jsou velmi nepříjemné). Po každém použití ho doporučuji pootáčet zpátky dovnitř, protože vazelínová konzistence ve vyšších teplotách povolí.

Zkoušely jste Carmex? Jaký je váš top balzám na rty ? :)

1 komentář:

  1. Vanilková verze vypadá skvěle, nemám zkušenosti s Carmexem vůbec, ale láká mě :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat