22. května 2014

Essence (ne)rozjasňovač

Krásný den přeji ! :)
V těchto krásně teplých se sluneční paprsky odrážejí od našich tvářiček a chtěla jsem ten dojem umocnit rozjasňovacím pudrem od Essence. Tato kolekce se momentálně nachází ve výprodeji v dm drogerii a tento ,,mazel'' tam ležel jen za 45,-. Tento výrobek za to nestojí, i za takovou nízkou částku.







Prodává se v jediném odstínu 01 LOVE POEM  a je ho tam 9g. Moc mě okouzlil text napsaný na samotném rozjaňovači. Rovnou vám říkám, NECHTE HO TAM LEŽET ! Barva je sama o sobě pěkná, ale zohavily ji zlaté třpytky. Navíc neskutečně práší, takže při nanášení se všechen světle růžový prášek vytratí a zůstanou tam pouze nepřirozeně vypadající třpytky. Této koupi velmi lituji, ale zároveň jsem ráda, že jsem si ho nekoupila za plnou částku 90,-. Výdrž jsem otestovala pouze u třpytek a ty se nehnou se svého místa celý den.


Žádné komentáře:

Okomentovat