8. dubna 2014

Schauma suchý šampon

Zdravím :), dneska tu mám pro Vás tip na skvělý výrobek pro rychle mastící se vlasy.


Množství: 150 ml
Za kolik a kde koupit: Pořídila jsem ho za 100,- v dm drogerii.

Obal: Vzhledově je mi sympatický, tak akorát do ruky. Líbí se mi kvůli praktickému dávkovači ve spreji.
Složení:




Vůně: Nemusíte se bát žádného smradu k udušení. Voní jako čerstvě vyprané prádlo.
Aplikace: Před použitím opravdu doporučuji důkladně protřepat a stříkat z větší vzdálenosti, jinak máte kompletně bílou hlavu. Není to takový problém vyčesat, ale ráno není času nazbyt. Obal nekecá, mastnotu pohltí a oddálí mytí vlasů o 1 den.

S výrobkem jsem naprosto spokojená, budu si ho kupovat i nadále. Nevýhoda může být rychle ubývající obsah.

Vyzkoušely jste tento suchý šampon ? Jaký typ máte nejraději ? :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, chtěla bych ti nabídnout společné sledování blogu, co na to říkáš? Pokud souhlasíš tady je odkaz na můj blog : http://mujerworld.blogspot.cz , já tvůj blog už sleduji :)



    OdpovědětVymazat