18. února 2014

Moje aktuální péče o pleť

Krásný den všem, dneska vám ukážu část produktů z koupelny týkající se moji pleti. Má pleť je smíšená až mastnější.

Ranní péče:



  • L'oréal Skin Perfection micelární voda- samozřejmě jsem ji taky musela vyzkoušet :D. Je příjemná, žádnou paniku na obličeji mi nezpůsobila.  Koupeno v dm za 60,-kč.
  • SynCare nicream- nebojte, bude samostatná recenze :)
  • Alverde oční krém- uvidíte v nákupech, zatím nic nemůžu posuzovat, používám ho krátce.
Večerní péče:


  • L'oréal Skin Perfection micelární voda
  • Garnier odličovací mléko- taky bude recenze :)
  • Alverde oční krém
  • Líh předepsaný od kožní kvůli akné, mám ho v jiné lahvičce smíchaný s vodou
  • Differine krém předepsaný od kožní kvůli akné
  • Mast předepsaná od kožní kvůli akné, používám jen na velké boláky
Jednou týdně používám:



  • Freeman meruňkový scrub- ze začátku jsem z něho byla zklamaná, teď je docela fajn
  • Freeman maska z mrtvých mořských minerálů - tohle je spíš jen tak pro srandičku :D, když chci vypadat jako šmoula. Pleť je pouze hebká, žádný zázrak to teda není.
Máte něco shodného ?

Žádné komentáře:

Okomentovat